Indlæser Begivenheder

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

Assesment

Individualpsykologiske Perspektiver og Power Threat Meaning Framework

Assessment-kurset er for dig, der ønsker at opnå et grundlæggende kendskab til undersøgelsesprocedurer, test og diagnostisk klassifikation samtidig med at
blive introduceret til en kritisk og alternativ tilgang til assessment.

Undervisere: Louise Brückner Wiwe, Christian Møller Pedersen og Lucy Johnstone

Gennem de 8 dages kompetent undervisning vil du blive præsenteret for grundlæggende principper indenfor traditionel assessment, samt de differentialdiagnostiske overvejelser, der bør ligge til grund, herunder en præsentation af ”Assessment-boksen”. Dertil vil kurset byde på kon- struktiv kritisk stillingtagen til emnet, samt en præsentation af ”Power Threat Meaning Framework” som alternativ forståelse med tilhørende perspektiver og praksisser vedrørende assessment.

Undervisningen forestås af tre særdeles kompetente praktikere med hvert deres speciale og med årelang undervisningserfaring. De vil gennem engagerende og inviterende undervisning guide deltagerne rundt i både det teoretiske såvel som den praktiske udførsel af relevante temaer ved assessment. Undervisningen vil således være en blanding af oplæg, dialog og øvelser.

Kurset er primært rettet mod psykologer, som arbejder i forskellige terapeutiske praksisser og er på vej mod uddannelsen til specialist i psykoterapi, voksne. Kurset er godkendt af Dansk psykologforening som ”Assessment – Systematisk klinisk udredning og vurdering, 10.2.” (48 timer) under Voksenmodulet. Det dækker således også det kursus, som før hed ”Differentialdiagnostik”. Du kan se Psykologforeningens krav til kurset her: www.dp.dk/uddannelse-karriere/specialist-supervi- sor/voksenmodulet

Gennem de 8 dages kompetent undervisning vil du blive præsenteret for grundlæggende principper indenfor traditionel assessment, samt de differentialdiagnostiske overvejelser, der bør ligge til grund, herunder en præsentation af ”Assessment-boksen”. Dertil vil kurset byde på kon- struktiv kritisk stillingtagen til emnet, samt en præsentation af ”Power Threat Meaning Framework” som alternativ forståelse med tilhørende perspektiver og praksisser vedrørende assessment.

Undervisningen forestås af tre særdeles kompetente praktikere med hvert deres speciale og med årelang undervisningserfaring. De vil gennem engagerende og inviterende undervisning guide deltagerne rundt i både det teoretiske såvel som den praktiske udførsel af relevante temaer ved assessment. Undervisningen vil således være en blanding af oplæg, dialog og øvelser.

Læs meget mere i kursusbeskrivelsen her.

Go to Top